בס"ד
בואי למנף את
הקליניקה שלך
עם סדר בתיאוריות
וחיבור למודלים של פרקטיקה
כבר למדת תיאוריות רבות וכלים רבים...
ומתוך הניסיון שלך בטח את רואה שהמציאות בקליניקה מורכבת יותר מכל שיטה או תיאוריה.
בואי לעשות סדר ולחבר את התיאוריה לשטח!
לקבל בהירות ולהזניק את המטופלים שלך קדימה !!!
- לקבל מפת תיאוריות רחבה ומעמיקה
- להבין מה קורה בטיפולים
- להכיר שיטות התערבות מגישות שונות ואינטגרטיביות
- לעת מה צריך לעשות בטיפול כדי ליצור שינוי מעמיק לטווח ארוך
- מתי ואיך נכון ליישם תיאוריות בטיפול
- לקבל מגוון רחב של כלים והתערבויות
- להרחיב את המיומנויות הקליניות שלך
- לטפל בביטחון ולהצליח בקליניקה !!
90 שעות אקדמאיות
דגש על חיבור מעשי בין ידע לכלים, בין תיאוריה לפרקטיקה
_
על אילו שאלות נענה בקורס?
מהי אישיות?
כיצד ניתן להשפיע עליה?
מה ההבדל בין אישיות בריאה לחולה?
הפסיכולוגיה של האישיות היא ענף בפסיכולוגיה החוקר את אישיות האדם. מציג את הגישות שהתפתחו, הרציונאל העומד בבסיסן
וסוקר לאורך ולרוחב את שיטות הטיפול השונות.
על מנת שתכירי טווח נרחב של שיטות התערבות
ופרקטיקות קליניות מגוונות!
Y
כמה מילים על פסיכולוגיה של האישיות
הקורס מהווה מעין מפה מרתקת הסוקר את הגישות השונות באופן מעמיק מעשיר ומלמד.
הקורס מפתח בסיס ידע פסיכולוגי פרקטי וישים להבנת תהליכים נפשיים ותהליכים טיפוליים, הקורס מפתח את החשיבה הקלינית ומרחיב את רפרטואר הכלים וההתערבויות הטיפולי בנוסף מוסיף ומעשיר בכיווני מחשבה מגוונים בהקשר למטרות והתערבויות נדרשות.
ועושה סדר בראש בין כל התיאוריות!
â
עם מה תצאי מהקורס?
הקורס מקנה יכולת זיהוי, ניתוח ובניית תכנית התערבות נדרשת בקליניקה.
תיאוריות האישיות השונות מהוות נדבך מרכזי בפסיכולוגיה. בקורס זה ילמדו התיאוריות המרכזיות, אשר מוצאות יישום מעשי בטיפול במצוקותיהם של אנשים. החל בפסיכואנליזה, בתיאוריות אשר יצאו מן הפסיכואנליזה- ופנו לתחומים אחרים: יונג, אדלר ניו-פרוידיאניים, פסיכולוגיית האגו, אסכולת יחסי אובייקט, וגישות בינאישיות חברתיות, במקביל ילמדו גישות קוגניטיביות-ביהביוריסטיות (שלושת הגלים ומבוא לרביעי) והגישות ההומניסטיות והאקזיסטנציאליסטיות.
6
אפשרות להעמיק בזמנך החופשי
במהלך הקורס תקבלי גם חומרים לקריאה עצמית
על מנת שתוכלי להמשיך את הלמידה בזמנך הפנוי
וכן תקבלי חומרים לקריאה לפני המפגשים
על מנת לזרז את הלמידה
כדי שנוכל מיד לצלול לעומק
למי מיועד הקורס?
פסיכולוגיות ומתמחות, עובדות סוציאליות, פסיכותרפיסטיות, מטפלות באומנות, יועצות חינוכיות, קרימינולוגיות קליניות וסטודנטיות מהתחום הטיפולי
אשר מעוניינות לקבל ידע וכלים לטפל במגוון מצבים בהן נדרשת חשיבה על מעמיקה על תהליכים בפסיכותרפיה.
1,000 מתנה בהרשמה עד י"ד חשון
החומרים והתהליך שתעברי בקורס נועד לאפשר לך לשדרג תהליכים שאת מעבירה
לחולל שינוי מעמיק
ולהתפרנס מעבודה עם אנשים
ויש עכשיו גם 1,007 מתנה
לנרשמות עד י"ד חשון
( קוד קופון למטה )
למה אצלינו?
L
דגש על פיתוח חשיבה קלינית
בקורסים שלנו במכון מפגש יש דגש מרכזי על פיתוח החשיבה הקלינית לפתח את צורה החשיבה שלך על מקרה טיפולי לכיוון נוספים במטרה להגיע להתבוננות באחר דרך כמה פריזמות.
'
דגש על חיבור תיאוריה לפרקטיקה
איך אפשר לישם ולזכור את החומר אחרי הקורס?
אצלינו מחברים ומיישמים את הידע התיאורטי בכלים טיפולים מעשיים.
הקורס פרונטלי, חוויתי וחי עם מענה שוטף לשאלות לאורך כל הדרך עם דגש על חיבורים לעולם שלך, למטופלים, ולחיי היום יום כי בינינו, מה שווה ידע בלי בלי האפשרות ליישם אותו?
ידע, שליטה נרחבת, חדות
לדעת פירושו להתמצא
בקורס תקבלי מפה תיאורטית רחבה- מהתפתחות כל גישה דרך הגלגולים שעברה כל גישה מאז ועד להתמצאות בהתפתחויות עכשיויות, עדכניות בתחום מבחינה בינלאומית.
בכדי לשדרג את הכלים לרמה שתוכלי "לשחק" איתם ולהתאים לכל מקרה את הצורך.
תעודה מבית מפגש
בסיום הקורס תצאי עם תעודה מבית מפגש. התעודה תציין את נושאי הקורס, השנה ומספר שעות אקדמאיות.
(כמובן יש לעמוד בדרישות לנוכחות והשתתפות על מנת לקבל את התעודה).
עלות הקורס
ל30 מפגשים
ומעל 60 שעות אקדמאיות
9,507 ש"ח
מחיר מיוחד
1,007 ש"ח הנחה
לנרשמות עד לתאריך י"ד חשון
8,500 ש"ח
אודות המרצה - הגב' חנה ביין
מטפלת בהבעה ויצירה (M.A)
מרצה לקורסים בפסיכולוגיה
מדריכת סופרוויז'ן בתחום הטיפולי
מרכזת תכניות במכון מפגש- בית ספר לנפש ולפסיכולוגיה של היום יום
נעים להכיר :) גב' חנה ביין,
מטפלת בגישה פסיכודינמית, בדגש על תהליכי העברה, יחסי אובייקט, פסיכותרפיה בין-אישית והגישה ההתייחסותית.
מאמינה כי תחומי הדעת התיאורטיים והמחקר בתחום בריאות הנפש והרווחה הנפשית הינם מגוונים, אינסופיים ומקיימים ביניהם קשרי גומלין כמו נפשם של המטופל ושל המטפל,
ולכן נכון להכיר גישות ותחומים שונים בפסיכותרפיה ולאמץ הסתכלות אינטגרטיבית רחבה המסייעת בהבנת המציאות המורכבת של המטופל ושל הסיטואציה הטיפולית בכל מקרה לגופו.
הסתכלות אשר סייעה לי ב10 שנים האחרונות כמטפלת, כמרצה בסמינריים ובאקדמיה וכמדריכה בתכניות להכשרת מטפלות רגשיות.
בס"ד הרצאתי ויצרתי כ-50 קורסים שבניתי מאפס (שקיבלו את אישור המל"ג ועמדו בתקנים ובסטנדרטים בין לאומיים).
הסטודנטיות והנשים בקורסים שלימדתי לא הפסיקו לבקש ממני לפתוח את הקורסים להשתלמויות גם לאחר ההסמכה המקצועית שלהן...
היום אני שמחה להנגיש לך את הידע שצברתי הן בניסיון התעסוקתי והן משנים של הוראה באקדמיה, והן מהקליניקה. בצורה ברורה ומקיפה הלכה למעשה של יסודות הפסיכותרפיה ולהנגיש את שיטות העבודה הייחודיים של הגישות הפסיכודינמיות והאינטגרטיביות.
התוכן האיכותי ללא פשרות ברמה המקצועית וברמת הניקיות - אפשרו לממש את החלום : להיות גוף מקצועי להכשרה והשתלמות הנאמן ליסודיות ומקצועיות בתחום"
בשביל להצליח בקליניקה ולחסוך זמן וכסף כדאי וצריך להכיר את השיטות שעובדות.
מוזמנת באהבה!!
טקסט רגיל, פונט אריאל, 20 פיקסלים
למה הקמתי את מכון מפגש?
לאפשר לאנשי מקצוע להתפתח מבחינה מקצועית ומבחינה אישית באופן אידיאלי על ידי הנגשה של ידע תיאורטי מקצועי באופן פרקטי וישים
התוכניות השונות מתבססות על תפיסה אינטגרטיבית- המשלבת גישות פסיכואנליטיות ופסיכודינמיות מסורתיות עם גישות מודרניות, קוגניטיביות, התנהגותיות, ותרפיות מבוססות מודלים
המכון פועל להעשרת הידע והכלים בקרב מטפלים ובקרב הקהילה לפיתוח חשיבה קלינית, מודעות ורגישות תרבותית.
אנחנו מאמינים:
שההבדל בין צבירת ידע מקצועי באופן ישים וברור יכול לשנות סטטוס של מטפלים מחוסר ביטחון, שחיקה ותסכול וצבירת התמודדות עם התנגדויות ותקיעויות בקליניקה
לתחושת ביטחון, הרמוניה, בהירות, קליניקה מלאה והצלחה עם מטופלים!
הצטרפי למעל 5,000 בוגרות קורסים מרוצות וממליצות :)
ל.ב.
B.A. עבודה סוציאלית
(סטודנטית ל M.A.)
חנה יקרה,
למדתי אצלך קורס במסגרת לימודי התואר של מכללת הדסה קמפוס שטראוס.
היה קורס מדהים ממש שחיבר לי את הפסיכולוגיה ליהדות ונתן לי מענה ותשובות אמיתיות ברמה קלינית פסיכולוגית גבוהה במיוחד.
המדהים הוא שהחומר שלך עוזר לי עד היום למרות הזמן שחלף אין אני פשוט לא אשכח את התיאוריות של ויניקוט, קליין, אוגדן, מיטשל, ברומברג.
את פשוט ידעת להפוך לנו חומר עיוני או מורכב – לקליט מעשי וברור.
החומר הזה עזר לי במבחנים של קורסים אחרים גם אחר כך בתואר שני בהתמחות הקלינית מצאתי את עצמי לפעמים "עוזרת למרצים" לחבר את התיאוריה לפרקטיקה ולענות על שאלות בכיתה.
שתדעי שהכל הופנם ושממש זוכרים את החומרים במיוחד כשיוצאים לשטח מגלים עד כמה הם רלוונטיים.
יש לך חלק בטיפולים שאני מעבירה היום. עבדת איתנו על איך להיות דמות טיפולית, איך לחשוב וגם איך להתנהל ולהכיל תהליכיות, העברות ועוד… -שתדעי שזה פשוט עובד!
בהרבה הכרת הטוב!
רחלי גרליץ
מטפלת באמנות פרטני וקבוצתי בת"ת
ב"ה היום אני עובדת בטיפול בתוך מוסדות בתחום הטיפול.
את תודותיי אני חייבת לחנה ביין כמורה וכמדריכה ראשונה שלי
הלימוד אצל חנה היה מרתק, מקיף ומותאם אלינו כנשים חרדיות, בלי לוותר על מקצועיות.
מלא בתוכן ודוגמאות מהשטח!
אחד הדברים שהדהימו אותי כל פעם מחדש היה הנגשה של חומר מורכב, מסובך ועמוק
בצורה בהירה וקליטה שחדרה עמוק וזכורה עד היום...
כמודרכת הבונוס היה שחני הכירה את השטח ועזרה לי להשתלב בעבודה טובה המתאימה לי אישית ומקצועית.
מומלץ בחום...
מניסיון אישי
רחלי
אפרת
M.A. מטפלת בפסיכודרמה ובאמנות
חנה יקרה,
לפני שלמדתי אצלך- למדתי תואר ראשון בפסיכולוגיה ולא אהבתי את התחום!!
מסתבר שזה לא הפסיכולוגיה אלא אופן העברת החומר והחיבור שלו לחיים שלנו ולטיפולים.
המודלינג אצלך הוא היה הלימוד הכי חשוב כי הקורסים שלך גדושים בתמיכה ונתינה אינסופית
אין לי ספק שהיום אני מצליחה ושהתוצאות עם מטופלות זה בזכות מה שקיבלתי אצלך. אם הייתי לומדת את הקורס שלך בתחילת הדרך שלי הייתי חוסכת לעצמי הרבה זמן כסף מירמור תסכול וכישלונות.
הפכתי למטפלת בזכות הגישה הדינמית ואיך שאת מעבירה אותה באופן ברור ומדויק שמלווה אותך מנקודה אחת לשנייה באופן מחובר ורגיש.
כמו תמיד היה מענה על שאלות ולא השארנו דברים באוויר (אף פעם לא השארת שאלה ללא מענה והתייחסת לכל אחת!).
הליווי שלך חוסך המון זמן !!
לא הייתי מגיעה לתוצאות האלה בשום מקום אחר ! (וכידוע לך הייתי במקומות אחרים..)
נ.ב.
בזכות החיבורים של התיאוריה הברורים כל כך- היום אני גם מרצה לתיאוריות ומגישה למבחנים בפסיכולוגיה בתואר ראשון :)
תודה!!
טליה רובין
יועצת רגשית באמצעות אמנויות
זכיתי ללמוד עם גב חנה ביין , במסגרת מכללת י.נ.ר ירושלים.
את הנשא של יחסי אובייקט והעברה בטיפול פסיכודינמי
חנה היא מרצה בחסד עליון.
מלאה בידע רחב.
יודעת תאוריות - אבל חיה את השטח!
החומר מועבר באופן ברור, מבוסס, מעניין מאד. השיעור קולח, אין רגע מבוזבז.
יצאתי עם המון ידע , כלים והכל בצורה מסודרת ומאורגנת.
עונג גדול.
אורית סויסה
יועצת רגשית באמצעות אמנויות
שלום חנה
לימדת אצלנו בי.נ.ר את הנושא יחסי אובייקט ועל חשיבותם של הייצוגים, ומטרתה של השלכה והעברה בטיפול,
השיעורים היו ממש מרתקים, מלאים בידע מקיף, וההסברים היו ממש מובנים.
למדתי פעם קורס פסיכולוגיה ובניהם הנושא יחסי האובייקט והיה לי ממש קשה להבין את הנושא הזה,
אבל היום בזכותך הבנתי ממש לעומק את נושא יחסי אובייקט ופתאום זה הפך להיות נהיר יותר!!!
כ"כ בשיעורים דיברת איתנו על הכוח של ההשלכה, ומה עושים עם השלכה בין מטפל ומטופל, שזה כלי שממש היה חסר לי,
אחרי שהסברת לנו כיצד ניתן "לעבד" את ההשלכה אני יודעת טוב יותר כיצד לנתב את הטיפול שלי עם המטופל, והטיפול איכותי יותר.
תודה רבה רבה על השיעורים המרתקים!
אילה
יועצת חינוכית
לכבוד חנה ביין היקרה, שלום וברכה!
שמי אילה,
זכיתי להשתתף בקורס מאלף שהעברת בנושא פסיכופתלוגיה.
(במסגרת הכשרתי בתחום היעוץ החינוכי)
אני מוכרחה לציין שהטעם הטוב עוד נשאר:) מלווה בתובנות עמוקות ובחוויות משמעותיות בלתי נשכחות.
נהנתי מאד מהשילוב המיוחד של תאוריה מקצועית ומנותחת היטב, למול החיבור האמיתי לשטח.
אני חושבת שאת השילוב הזה היטבת להגיש בצורה מעוררת התפעלות!
אין זה פלא שאני מרגישה שהקורס הזה היווה בשבילי קורס מאד משמעותי
(ולא רק בגלל התוכן..)
אני רוצה לאמר לך תודה גדולה!
בשמי ובשם לקוחותי !!!
כמובן שאשמח לשמוע פרטים על אתר התוכן והקורסים מבית מפגש שאין לי כל ספק כי מדובר בבשורה אמיתית ומשמחת!
בהערכה
אילה
שרה
B.A. בפסיכולוגיה (סטודנטית לפסיכולוגיה קלינית M.A.)
תמיד התעניינתי בתחום הנפש והפסיכולוגיה ואני יכולה לומר שכשהתחלתי ללמוד אצלך (בעיקר בקורס פסיכולוגיה של האישיות) פתאום הבנתי בעצם מה זה אומר ללמוד את התחום.
הנגשת את החומר בצורה חיה והדגמת אותו עד שהוא הופנם אצלי ממש והדגשת את הנקודות המשמעותיות והחשובות, כמובן תוך הסבר מדויק ומעמיק.
אני זוכרת בבהירות את הדיונים על העברה בטיפול ועל הזדהות השלכתית...
הדוגמאות שנתת לתיאור התפקוד המבנה הנפשי הסטרוקטורלי (עם המנטוס).
את הדוגמאות להשפעות הסביבה והתורשה, ועוד...
עוד אני זוכרת איך שמחת לענות על שאלות, וכיבדת והתייחסת לשאלות ולהערות שלנו התלמידות (גם בנושאי חומר הלימוד וגם בנושאים אחרים).
אני מרגישה שהחוויה הטובה שלי את הלימודים בהמשך הדרך מבוססת על החוויה הכל כך טובה של השיעורים אצלך.
הלימוד אצלך היה לי בסיס ומסגרת להמשך הלימודים באוניברסיטה דרכה הבנתי והכרתי את העולם של הפסיכולוגיה והטיפול.
לסיכום: תודה על תוכן ועל אופן המסירה שמלווים אותי עד היום.
חני ה'
מורה ומלווה נוער בסיכון -בגישה הפסיכוחינוכית
למדתי אצלך במסגרת מסלול קידום נוער שע"י הסמינר החדש והג'וינט.
תמיד נמשכתי ללימודי פסיכולוגיה, אולם מהיכרות עם מטפלות וברורים על מכונים שונים,
הבנתי שקשה עד בלתי אפשרי ללמוד את הנושא בצורה המאפשרת שמירה על ערכים יחד עם מקצועיות.
כשהגעתי לקורסים שלך (לתיאוריות התפתחותיות פסיכודינמיות ופסיכופתולוגיה) זכיתי לחוויה של לימוד תוכן מקצועי בצורה מרתקת וחוויתית
בלי לוותר כהוא זה על רמה ועל ערכים.
רכשתי ידע עצום ופרקטי, כלים וידע על מגוון שיטות ויכולת הבחנה.
נהניתי מהשילוב של המקצועיות, העין החדה ללא שיפוטיות וסטריאוטיפים ומהאיכות.
מרגישה שהלימוד אצלך בנה אצלי הסתכלות רחבה ומבחינה, המסייעת לי בעבודתי וגם בנה אותי באופן אישי.
תודה על שנתיים של חוויה.
אהובה כ'
מטפלת בהבעה ויצירה
למדתי אצל חנה היקרה
קורס על העברה והעברה נגדית, יחסי אובייקט וויסות רגשי
נהניתי מאוד מאישיותה המדהימה
מהאופן הרגוע והמקצועי בו העבירה את החומר
מתשומת הלב לשאלות מתן מענה מקצועי ומדויק
חנה הצליחה במקצועיותה הרבה להפוך חומר מופשט ומסובך לקל ונהיר
וקיבלתי בקורס כלים טובים לקליניקה הפרטית שלי עם ילדים
מחכה להשתלמויות וקורסים נוספים מבית "מפגש"
שירה מ'
מטפלת במוסיקה
בזכות היום הזה שהחלטתי שאני עושה קפיצת מדרגה ולוקחת הכשרה מקצועית נוספת – אני במקום אחר כאשת מקצוע.
היום אני גם יודעת יותר וגם בטוחה יותר. (למרות שאני כבר מטפלת עם תעודה ולמדתי הרבה דברים עוד קודם לכן, בקורסים שלך הרגשתי שאני עוברת תהליך בעצמי שאיפשר לי להגיע למקום כל כך מחובר, מקצועי ונכון, והיקף החומרים שקיבלנו היה בלתי ייאמן!!(וזוכרים הכל!!)
למדתי אצלך לא לאבד את היציבות שלי והביטחון גם במצבים עמומים מאד בטיפול, ואיך נכון להשתמש ברגשות שעולים לי כמטפלת.
זה ממש הגשמת חלום בשבילי סוף סוף אני מטפלת נכון עם מהלכים מסודרים, תכנון קדימה, קביעת מטרות והתמודדות עם אתגרים שצצים בכל יום מחדש.
אפרת רווה
מטפלת בהבעה ויצירה
סיימתי לימודי תרפיה באמנות, לימודי תעודה של שלוש שנים.
למדתי אצל חנה ביין מספר קורסים- כל אחד יותר מרתק מקודמו.
חנה הטיבה להסביר ולתת דוגמאות וסיפורים אינספור שהמחישו את הלמידה.
למדתי המון מכל מפגש.
ושום דבר שלמדתי אחר כך לא דומה ללמידה של השיעורים של חנה.
היא אישה שחיה את הפסיכולוגיה ברמ"ח איבריה, עם יראת שמיים ואהבה אינסופית למטופלים שלה ולמקצוע הטיפול.
התאהבתי בגישה הדינמית רק מהדוגמאות שלה וההסברים המדויקים.
מקווה שאזכה עוד ללמוד אצלה בעתיד.
בברכה. אפרת רוה
רותי ו'
מורה ומלווה נוער בסיכון -בגישה הפסיכוחינוכית
שלום, שמי רותי. ו. ,אני מורה בתיכון לנוער בסיכון.
למדתי אצלך קורס פסיכולוגיה פסיכודינמית מקיף
וכן קיבלתי אצלך הדרכה בעבודה מעשית, במסגרת מסלול קידום נוער.
אני מרגישה כלפיך הכרת טובה
ורוצה לספר לך עד כמה נתרמתי מהקורסים שלך.
הידע המקצועי שרכשתי ממך עוזר ומסייע לי מאוד בעבודתי עם נוער בסיכון.
הרבה לפני שלמדתי אצלך ההסתכלות שלי על העולם ועל הפסיכולוגיה הייתה בשחור לבן
ולאחר 3 שנים איתך - ההסתכלות שלי השתנתה פלאים!
גיליתי עולם שלם של רגשות, תחושות, הבנה ואמפתיה שלא הכרתי קודם לכן,
אני ממש אוהבת את ההסתכלות שלך על החיים ואת המקצועיות שלך, מורה כמוך היא ממש מורה לחיים!
והכול במסירות, ברוגע, באחריות, בהמון חשיבה ובתוכן איכותי ומדויק.
תודה על כל התובנות, הידע, ההקשבה והחוויות הנעימות.
מודה לך מאד, בזכותך הגעתי למה שאני היום.
רותי
להרשמה / שאלות נוספות / קבלת סילבוס
ל.ח.
מטפלת באמנות ובבעלי חיים
חנה,
אצלך גיליתי שזה אפשרי
וגיליתי גם איך!!
תמיד ידעתי עמוק בלב שאני רוצה להיות מטפלת
אבל הדרך הייתה מלאת מהמורות השקעתי בכל כך הרבה סגנונות טיפול במקביל
והרגשתי מוצפת ועייפה (את זוכרת…)
המירוץ הזה לא הביא אותי לשום מקום אחרי ההכשרה אצלך בקורסים שלימדת אותנו במסגרת ההכשרה לתרפיה באמנות של וינגייט
נהיה לי פשוט סדר בראש ובלב
קיבלתי כלים ברמה הרגשית איך להתמודד עם תהליכים מורכבים, רגשות לא פשוטים, מטופלי קצה.
עכשיו אני מטפלת בצורה מסודרת בילדים והורים ומודרכת באופן קבוע.
היית שליחה טובה עבורי ועבור המטופלים שלי
מה שאז היה נראה לי חלום התגשם!!!
תודה!!
אסתי פריד
יועצת ומלווה נוער בסיכון
למדתי אצל חנה ביין במסגרת לימודי קידום נוער וייעוץ חינוכי
את הקורסים הבאים:
- גישות פסיכודינמיות התפתחותיות (על יחסי אובייקט- סובייקט, והתפתחות נפשית בתוך קשר)
- פסיכופתלוגיה
- הדרכה על עבודה מעשית קבוצתית
- בעיות התנהגות
אין אפשרות לסכם כל כך הרבה תוכן ומחשבה שהיו מאחורי כל קורס אבל בקיצור אני יכולה לומר "ידע נותן כוח" לא הבנתי את המשפט הקלישאתי הזה עד שלמדתי בקורסים אצלך, הצפה של ידע, ים של חומר והכל מועבר בצורה כ"כ ברורה ומסודרת והכי חשוב- מרתקת ומלמדת.
זה לא היה עוד חומר ששמענו והלכנו, זה באמת נתן כיווני חשיבה חדשים ונקודות מבט חדשות, אם זה בפסיכולוגיה ובמיוחד פסיכופתולוגיה
החומר שלמדתי נתן לי כלים להבין את הסיפור של הבנאדם שעומד מולי, וגרם לי להבין את הבנאדם יותר לעומק.
ככל שהקורס התקדם והחומר הונגש בצורה כל כך ברורה ומסודרת
גם בחומרים שקשה לשמוע (ובטח גם ללמד) הרגשתי שהשיעור מוחזק והחומר מועבר בצורה רגועה, בגובה העיניים בשדר שהכל בסדר והעניניים בשליטה... התחברתי אהבתי הבנתי
זה לא חומר שהולך לאיבוד! הוא הולך איתי ביום-יום מקרה מקרה
ואיך זוכרים? זהו שזה האליפות שלך שהטבעת בנו את החומר.
כל שיעור היה חויה. אמיתי. השיעורים היו מרתקים, מגוונים,מלאי צבע ומלאאא דוגמאות שמחיות (מלשון חי) את החומר, מצגות, סרטונים ואפילו שירים...
חוויה מיוחדת זה המסקנה שעולה מהקורסים המדהימים האלה, כל אדם הוא עולם. בואו ללמוד אותו.
"מעבר למקום ומעבר לזמן
מעבר לכל אלה
אולי תוכלו למצוא סימן
להכיר אותי
אם תרצו"
(רונית לוי, תראו אותי)
שיר שהולך איתי -מתוך הקורס בעיות התנהגות.
אלישבע אויירבך (בלידשטיין)
יועצת,מורה בתיכון ומלוות נוער בסיכון
למדתי אצל חנה ביין במסגרת לימודי קידום נוער וייעוץ חינוכי
את הקורסים הבאים:
- גישות פסיכודינמיות התפתחותיות (על יחסי אובייקט- סובייקט, והתפתחות נפשית בתוך קשר)
- פסיכופתלוגיה
- הדרכה קבוצתית
- בעיות התנהגות
מעולם לא חוויתי חוויה כ''כ משמעותית במהלך שיעור של תאוריה לכאורה סתמי.
הרגשתי בכל שיעור מחדש כי החומר עובר וחודר בצורה כ''כ מוחשית עד כדי שלעולם לא נותר בגדר תאוריה.
כל תיאור מקרה הובא בשטח, כל הסבר, אבחנה או הדגמה הומחשו בצורה מדהימה.
אני חייבת לציין כי יצא לי במקביל לקורסים שלך ללמוד את אותו קורס בו הועבר אותו חומר אך צורת העברה והחדרת החומר פשוט לא ניתנת להשוואה כלל. שם יצאתי עם הרבה ידע של טקסט כתוב ותו לו, פה יצאתי עם חוויה אמיתית והבנה עמוקה של החומר לחיים.
כשנפגשים עם החומרים בצורה הנכונה (כמו שאני זכיתי!) בה תאוריות כתובות מתלבשות על המציאות ונותנות תמונה ברורה יותר יש כ''כ הרבה תועלת מההבנה ומהידע.
כשיש ידע שמושרש בנו ומעוגן בדוגמאות מהחיים עצמם, כשאנחנו פוגשים דברים בחיים ונתקלים בסיטואציות מורכבות יותר ומוכרות פחות אנחנו יכולים לעבד את המידע ולנסות להפעיל שיקול דעת נכון על בסיס הידע שיש לנו. אבל בשביל זה באמת צריך ידע ומעל הכל סייעתא דשמיא כמו ששמענו כ''כ הרבה במהלך הקורסים.
התוכן עזר לי ללמוד על עצמי וכן על אחרים, הסביבה, נתן מבט רחב יותר מכיל יותר והרחיב אופקים.
אני רוצה להוסיף ולציין כי כמו שבכל דבר בחיים האיזון הוא קריטי ומחויב המציאות,
כך גם בפסיכולוגיה בפרט כשלומדים אותה הרבה ומתבחשים בה.
הרגשתי כי בקורסים ניתנו לי כלים מדהימים לי באופן אישי וביחס לתחומים בהם אני עוסקת
דווקא מתוך חווית לימוד עמוקה בגישה מאוזנת.
ואנצל הזדמנות זו לומר תודה רבה על שזכיתי לשמוע ולחוות כ''כ הרבה!!!
.
אז למה את מחכה?
עוד קורסים כנסים ימי עיון וחומרי חינמיים מחכים לך במכון מפגש
הצטרפי אלינו לקהילה משמעותית למידה והתפתחות
גם את יכולה להנות מעבודה טיפולית, משמעותית ומצמיחה!!
ההרשמה לקורס וההצטרפות לקהילה מכאן:
מאחלת לך שפע הצלחה, ס"ד בריאות ושמחה :)
חנה ביין
מפגש- פסיכולוגיה של היום יום.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר